Σελίδες

blacklemon web radio

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΕΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΜΑΞ

Σάββατο, 20 Νοεμβρίου · 9:30 π.μ
studio ΝΕΜΕΣΗ
ΔΕΛΦΩΝ 176, (γωνία με Μαρτίου)
 
Για το έργο:
Εγώ- Ποιος είμαι Εγώ; Ποιό από τα αντιφατικά μου κομμάτια είναι Εγώ;
Μήπως όλα; Κομμάτια που παλεύουν μέσα μου, που αγνοούν το ένα την ύπαρξη του άλλου, αλλά που ως πιστοί υπάλληλοι εγκατεστη-μένοι στον εγκεφαλικό μου φλοιό διαχειρίζονται τις επιθυμίες μου, τις αποφάσεις μου,
τις σκέψεις μου.

...
Τα πιστά μου ΣΚΕΠΤΟΝΙΑ!
Εσύ- Τι είσαι Εσύ; Σίγουρα ένα άλλο Εγώ- με τα δικά του κομμάτια, τα αντιφατικά, που διαχειρίζονται τις επιθυμίες, τις αποφάσεις, τις σκέψεις σου. Εσύ- που είσαι ένα άλλο Εγώ με τα δικά του πιστά ΣΚΕΠΤΟΝΙΑ!
Και όταν το Εγώ συναντά το Εσύ (που είναι ένα άλλο Εγώ) και όταν στη μέση μπει ο Έρωτας (ο Έρωτας και όχι ένας τυχαίος έρωτας) - Ε, τότε – τότε- Έκρηξη! Τότε ξεκινά
Η παράσταση:
-Ένα παιχνίδι επιστημονικής και ψυχαναλυτικής φαντασίας! Που παίζει, φαντάζεται και στοχάζεται, γελά και συγκινείται με όλα όσα αποτελούν την ουσία του Ανθρώπου. -Η ΦΑΝΥ, ο ΤΟΜ, η ΛΑΪΛΑ, η ΜΙΜΗ, ο ΛΑΖΑΡΟΣ, ο ΓΚΑΣ, η ΝΑΓΙΑ- Ποιοι είναι όλοι αυτοί; Τι τους συμβαίνει; Και ο ΜΑΞ; Γιατί το όνομά του φιγουράρει στον τίτλο του έργου; Ερωτηματικά, πλοκή, εξέλιξη, παιχνίδι… και όλα τα ερωτηματικά βρίσκουν την απάντησή τους όταν το έργο φτάσει στο τέλος του.
Καλή διασκέδαση
ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 2η ΧΡΟΝΙΑ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΕΜΕΣΗ "ΕΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΜΑΞ"!!


Κείμενο-Τίνα Στεφανοπούλου & ομάδα Νέμεση
σκηνοθεσία Τίνα Στεφανοπούλου
Σκηνικά- Κοστούμια: Στέργιος Πρώιος

Μουσικό υλικό: Πέτρος Θεοδώρου

Φωτισμοί: Αλέξης Κοέν

ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ Ευανθία Βασιλειάδου, Μαριάννα Μπόλματη, Μαρία Τεντολούρη, Θοδωρής Τέρπος,Νίκος Αβραμίδης, Τίνα Στεφανοπούλου, Κική Ιωαννίδου, Ελένη Σαμαντζή, Τζίμης Κούρτης, Κυριάκος Χρηματόπουλος, Ιωάννα Ιωαννίδου, Μαρία Ράπτη, Στέργιος Κωνσταντζίκης


κρατήσεις-πληροφορίες
2310 326 230

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου